fredag 13 juni 2014

HJÄLP mig den som kan....

Blir så himla trött på alla dessa förbenade skräpposter man får varje dag!!


Hur gör jag för att slippa alla dessa anonyma skräpposter?!
Tror jag blir tokig snart!:(


Får säkert 5-10 st sådana här varje dag.....

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Underbara sommar!":

This is really interesting, You're a very skilled blogger.
I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your fantastic post.

Also, I've shared your site in my social networks!


Take a look at my blog post :: sex toy reviews 


och....

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Underbara sommar!":

Excellent article. Keep writing such kind of info on your page.
Im really impressed by your blog.
Hi there, You have done a great job. I will definitely digg it and in my opinion suggest to my friends.
I am confident they'll be benefited from this site.


My blog: homepage (



Någon som vet hur man slipper?


12 kommentarer:

  1. Så trist...Tyvärr är det nog inget du kan göra,tror jag!
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Eller jo det går ju ta bort funktionen att Anonyma kan kommentera,det gör du under Inställningar sedan Inlägg & kommentarer bocka i Registrerade användare ....

    SvaraRadera
  3. Tyvärr ingen aning, får massa sådana jag med. Men dem brukar blogger själv sortera i skräpposten och så går jag bara igenom dem då och då och raderar.
    Ha en mysig fredag, kram

    SvaraRadera
  4. Öppna ALDRIG en kommentarslänk som du inte säkert vet är en "äkta blogg". Oftast är kommentarer på engelska fejk. Ta bara bort kommentaren och låt detta bero. Brukar gå någon eller några veckor så klingar det av. SKITTRÅKIGT men hur man helt blir av med detta vet jag tyvärr inte.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Du kan alltid aktivera kommentarsgrandskning så dessa aldrig blir synliga,sen radera och publicera de du önskar!

    SvaraRadera
  6. Detta har jag också undrat över. Väldans irriterande är det. Hur blir man av med detta skräp?

    Må så gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Hej! Ja skittråkigt, jag är så van nu så här bockas det och kastas i skräpposten. Jag provade med kommentarsgranskning en period men vissa slank igenom ändå :( Ha en fin fortsättning på helgen. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Jag har faktiskt aldrig drabbats av det här men jag har sett att många andra gjort det.. Ingen aning om hur man beter sig..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  9. Ja jag får också upp mot 10 st om dagen ibland mer ..vet inte hur jag får bort det ..kastar bara det direkt...man blir så trött på det.Hoppas det avtar så småningom ..har väl hållit på ett par veckor nu
    kram Rosa

    SvaraRadera
  10. Kan funka med ordverifering...
    tror utan att veta :)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  11. Har också problem. Får massor.
    Förut ändrade jag så att endast de med google-konto kunde kommentera, inga anonyma. Men då var det flera med andra bloggar som inte kunde skriva så jag ändrade tillbaka.
    Kommentarerna hamnar ju i skräpposten, jag har över 4000 där nu. Hinner inte radera i samma takt de kommer. Jag undrar om de gör skada där de ligger och om man skulle kunna radera alla samtidigt.
    Tyvärr var det ingen hjälp...

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  12. Hejhej ♥
    Ligger lite lågt med bloggandet....men kikar in för en...
    Glad Midsommarhälsning♥♥
    Kram Lollo

    SvaraRadera