torsdag 15 december 2011

Munkbak!

Si så där ja, då hade vi gjort oss ett gäng munkar i dag då:)
Skulle gjorts tidigare men det blir ju inte alltid som man tänkt...
Bara bättre att vänta lite, ju närmare jul man kommer innan man bakar och gör godis mm, ju större är chansen att det finns något kvar när dagarna det kommer!;)
Vi är som sagt hopplösa gottegrisar i detta hus:(





Kom på idag att jag måste testa att göra saffransmunkar nästa gång, kan ju bara bli gott -eller?!
Någon som prövat?

Pysslandet i går resulterade i några kort var för mig och dottern, en papperskrans för en av vännerna och lite annat som jag inte hann fota innan det åkte hem till sitt, eller om det inte fick va med på bild....kommer inte ihåg;)!
Fika, glögg och babbel vart det desto mer av!






Nu lite mat sen soffan!
Ha en bra kväll!

Kram

3 kommentarer:

  1. Min näst yngsta dotter ÄLSKAR munkar, tänk om jag skulle våga mig på att baka såna någon gång!
    Vad du pysslar och står i, fint blir det:)
    Ha en fin kväll du också!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Åh vilket härligt pyssel, gillade den lilla granen på ett av korten;) Har ju en viss förkärlek till papperspyssel numer;)

    Önskar dig en härlig kväll

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kort
    Saffransmunkar tycker jag låter väldigt gott
    Ha en bra dag

    SvaraRadera