torsdag 5 december 2013

Sicken tur man har!

Tack för alla krya på dig och varma kommentarer. Kikar bara in en liten snabbis för att få visa vad jag fick i brevlådan igår:)

Jag var med i en utlottning hos Birgitta med bloggen Underbara hem -Och jag vann!!:) Tack!:)


...ett handuksset:)

Färgen kommer ju lägligt eftersom jag som sagt snöat in på bl.a grå och bruna toner.....:)

Fortsätter att hålla mig ifrån datasittande ett tag till, -men det är jobbigt att hålla sig!;)
Känns som det är på väg åt rätt håll så jag gör nog bäst i att hålla igång och undvika stillasittande!

Ha de gott så länge!!



17 kommentarer:

  1. Än en gång säger jag grattis till en superfin vinst!
    Fortsätt krya på dig!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Du vinner lite titt som tätt du :-) Fina handdukar!

    SvaraRadera
  3. Kul att du gillade dem!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Ah va läckert. Minns när jag vann från dig. Allt jag fick var så fint. Tittar på skylten varje dag och tänker på dig :)
    Krya på dig nu <3
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  5. Grattis till din fina vinst! Alltid kul att vinna så fina saker.

    Ha en fin helg och krya på dig

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Men usch så tråkigt med ryggen. Hoppas det blir bättre snart.
    Då kom ju vinsten ändå passande, alltid extra kul att vinna när livet är lite "tråkigt och jobbigt".
    Snygga var de, ha en bra start på veckan. Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Ett lite sent grattis till den fina vinsten!! :)
    Kryapåkram och ha det så gott vännen <3
    /Lollo

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar vinst.. Grattis till den..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  9. grattsi till vinsten!fina handukar! tråkigt med sjuk rygg,,krya på dej!Kram

    SvaraRadera
  10. Här kommer en sen kommentar, fniss.....men bättre sent än aldrig, eller hur ?....vilken fin vinst du fick !...........kram bia

    SvaraRadera
  11. Waoo...Snyggt & du...Bättre sent än aldrig va ' ...**Grattis** :)

    /Kram

    SvaraRadera
  12. Ha en underbar Jul och Nyårs helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  13. Kikar in igen bara för att önska dej en riktig God Jul !!!
    Ha det gott!
    Julkram bia

    SvaraRadera
  14. Önskar dig och de dina en riktigt God Jul!
    Julkram♥

    SvaraRadera
  15. NYDELIGE bilder... - også ^^,

    Godt nytt år!

    Varm hilsen fra Torunn

    SvaraRadera