söndag 3 april 2011

Första inlägget...

..hur börjar man?


Jag får väl ta en dag i taget och se vad och hur det blir:)
I första hand ska bloggen vara till för att visa det jag gör, målar tavlor och pysslar, men lite inredningsdrömmar och vardag blir det nog också en hel del av...
Jag tillbringar mycket tid här hemma och jag gillar att pyssla och kommer ofta på alldeles för många roliga projekt. Det är allt från att fixa egna möbellösningar till att måla tavlor, hälften och lite till blir tyvärr sällan av, de stora projekten är inte alltid helt genomförbara heller -men drömma kan väl alla!
Jag gillar färg och form och att hitta lösningar till heminredning som inte får kosta skjortan. Loppisar är därför något jag besöker lite nu och då. Där kan man ju hitta väldans mycket kul:)
Titta bara på min fina hylla som jag satt upp i vårat kök. Den räddade jag från en säker död på vårbrasan om gubben hunnit före;). Men med lite ny färg och fylld med loppisprylar vart det inte så tokigt!






Vore kul om ni ville följa mig på den här resan:)

Ha de gott och hoppas du finner något av nöje i Min lilla Skrubb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar