måndag 11 juli 2011

Håkans projekt...

Nu skulle man ju kunna tro att det här är snabba ryck att göra som Sommar med Ernst men faktum är att det här "trädet" tog form i Håkans nattkreativa knopp redan i vintras då mitt fina fågelmatarträd (en gran) ramla omkull hela tiden.
Håkan har alltid skakat på huvudet åt mig när jag berättar på morgonen vilka kanonidéer jag kommit på under små vakna stunder nattetid, men dom säger ju att man blir som man umgås och så har det blivit för honom, nu vaknar han också på nätterna med ultimatbra och snygga lösningar på diverse projekt -bor det inte en liten Ernst i oss alla tro?;)
"Trädet" skall nu få sig en gjuten fot och så fick vi ju en himla bra lösning på beklädnad till den ifrån Sommar med Ernst!
Sommartid tänkte jag nog hänga något litet fågelbad, blommor och lyktor i det kanske, får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar