torsdag 21 juli 2011

Lite målande står det på schemat

Nu äntligen är jag klar med fortsättningen på båten! Jag visar ingen bild förren beställaren fått sett den och förhoppningsvis blir nöjd -nervöst faktiskt! Tänkte försöka mig på en leverans imorgon.
Slut på målandet är det dock inte utan nu är det bara att fortsätta men nya så jag har något att visa på galleriet. Det här är ju så otroligt kul:)
Akryler och akvareller om vartannant, hoppas bara att vi inte får någe finfrämmande för det ser INTE kul ut här hemma! Dammråttor och hårtussar från hunden har börjat gadda ihop sig och uppträder rent hotfullt, men jag säger bara Buu så springer dom in i någon hörna och gömmer sig en stund till;)

Istället för bild på båten får ni se en bild från våran stuga som jag toklängtar till nu! Snart åker vi dit och ska fortsätta med det roliga fixandet invändigt.


2 kommentarer:

  1. Vad gör väl dammråttor när kreativiteten får flöda =) skit i städningen och måla i stället..kram

    SvaraRadera
  2. Håkan skrämde bort dom ordentligt idag:)

    SvaraRadera