torsdag 13 december 2012

"Att göra" listan....

...minskar sakta men säkert:)
I går var det löpa på stan hela dagen som en galning! Mitt 500 kronors paket är äntligen klart. Mitt uppdrag i år blev att köpa ett paket till en tjej:)
Småtrollens paket är däremot inte färdiga än, kanske kanske imorgon!
I dag har det rullats och stekts köttbullar, kokats knäck och gjorts bondkakedeg som får vila i kylen till i morgon. Känner mig riktigt nöjd och nu ska jag sörpla i mig lite chokladglögg och avnjuta en lussekisse, kanske två......eller fler!;)


Innan jag knölar ner mig i soffan så vill jag tacka fina Annie "Huset nummer 10" och Malin "Fru Nero Lindströms hörna" för 2 awarder som jag fått!:)
Med awardsen följde ett gäng frågor man ska svara på men det får jag göra en annan dag.



Ha en härlig kväll!

Kram!




10 kommentarer:

  1. Åååååhhhhhh nu får jag ännu mera ångest, herregud jag har MASSOR kvar att göra på min lista!!
    Nåja, det är ju några dagar kvar;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Oj, så mycket du hunnit på en dag!
    Grattis till awarderna!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Flitiglisa där! :)
    Jag har gjort samma som du..fast bara sörplat chokladglögg och ätit 2 lussebullar och det var så gott så det gör jag gärna om.
    Ha det så bra vännen
    kramelikram
    Fia

    SvaraRadera
  4. Duktig du är! Vi ska också rulla julköttbullar, men det blir först nästa helg :-)

    SvaraRadera
  5. Ja, här bets listan av allt eftersom också.
    Den där köttbullebilden får det verkligen att knorra i magen, finns det något godare än hemmagjorda köttbullar?
    Ha en riktigt mysig fredag, Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Oj vad du är flitig!!
    Allt är klart här som tur är för jag är förkyld o lite hängig :))
    Men till jul är jag nog igång igen :)))
    Kramar Bia

    SvaraRadera
  7. Du är så värd alla Awarder. Så skönt att att göra listan börjar minska;) Själv ska jag först skriva en idag för att minska stressen i huvudet;)

    Önskar dig en ljuvlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Kikar in och önskar dig en trevlig advent
    kram Rosa

    SvaraRadera
  9. Grattis till awarderna
    Vad du har hunnit mycket idag ,skönt och kunna checka av
    Det stämmer tavlan är av lennart , tycker mycket om den
    Ha en skön kväll ,med glögg och lussebullar

    SvaraRadera
  10. Köttbullarna ser så goda ut och grattis till awarderna. Du får ha en skön kväll.

    Kram

    SvaraRadera