torsdag 25 april 2013

De e billigt!

28kr fick jag betala för de här tre grejerna på loppis.
De e väl billigt de?!;)



...och så halva priset på röda lappen!

Självklart är det objekt för min nya färgspruta som ännu inte är prövad, så det är nog bra med några övningsobjekt...:/
Inte väskan då förstås, men även den ska genomgå en remake för så där kan den ju inte se ut;)

Fick för mig att det kunde vara ett roligt en-regnig-dag-projekt, byta lite axelremmar och knöla dit någon dekoration....? Antagligen blir den liggandes i den jättestora kommande projekthögen.....men man måste ju ha lite roligt att välja på även ur den när andan faller på!;)

Snart är det fullt ös i loppisvärlden, det gillas!
Har till och med gjort i ordning en speciell loppisbörs....
....så jag har någon form av budget, annars vet i gudarna hur det kan sluta nu när jag tror att allt är övermålningsbart!;)

Ha en härlig dag!


10 kommentarer:

  1. Härligt att läsa att det inte bara är jag som är så tokig, alltså då menar jag att ha en speciell loppisbörs;)
    Min familj småler lite överseende åt mig, men skrattar bäst som skrattar sist!
    Hoppas du får en bra dag vännen:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Hmmm! kommande projekthögar känner jag igen ;)

    SvaraRadera
  3. Hej! bra fynd gjorde du! planer och projekt känner jag igen!
    önskar dig n fin dag!
    kram sirpa♥

    SvaraRadera
  4. Det var riktiga fynd du gjort. 28 kr för allt det där är som hittat.

    Ha en skön torsdag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Åh härliga fynd. Även här knep jag hem några fynd på loppisen i helgen;) så härligt. Men även här hamnar den nog på projekthögen en stund i alla fall;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. De va billigt de! Blir säkert jättefint när du gått fram med din färgspruta!
    Väskan är ju kul att fixa lite med, hoppas du visar resultatet nån gång.
    Loppisbörs, vilken god idé, det ska man nog ha!
    Ha en fin helg, vännen!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  7. Va längesen jag va på loppis eller Second hand nu. Men på lördag är det loppis på stan med stånd överallt. Så hoppas åka in en sväng då.

    Nu får du allt testa sprutan. Är ju så nyfiken på den ;)
    Ha en mysig kväll. Kram Malin

    SvaraRadera
  8. 28 ynka?!!..oj billigt, men då blir man så himla glad!

    SvaraRadera
  9. Ja du det var riktigt billigt som gratis faktiskt!! ;)
    Man ska ha tur ibland :)

    Hoppas du får en finfin helg vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  10. Vilka fynd, riktigt bra pris, loppispriser som det ska vara!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera