torsdag 26 maj 2011

Boktips -"Sanningen om Alice"

Nu ska jag kanske börja med att tala om att jag inte är någon "riktig" bokläsare, en sån som inte kan leva utan en bok, utan jag läser en bok lite nu och då. Däremot jobbar jag lite extra på biblioteken här i kommun och då kan man inte annat än bli sugen på att läsa och jag är en flitig användare av bibliotekets böcker -de är ju gratis!! Sommaren blir det väl kanske lite mer böcker än vanligt för min del och på vinterhalvåret när jag sitter inne och jobbar i min lilla skrubb lyssnar jag på böcker.
Någon bokresensent blir jag aldrig men jag vet ju om jag gillar den eller inte;)
Därför tänkte jag helt enkelt tipsa om det jag tycker är bra!

"Sanningen om Alice" av Rebecca James var en riktigt fängslande och spännande bok en sådan som har något liggandes under ytan och pyr och man bara måste få veta och få förklarat vad och varför! Den var svår att lägga ifrån sig, helt klart ett måste i hängmattan i sommar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar