måndag 17 oktober 2011

Läsa eller lyssna?

Jag har ju någon enstaka gång lagt ut ett boktips här på bloggen även om jag inte är någon bokslukerska eller bokrecensent utan jag tillhör den sortens bokläsare som kallas periodare;) dessutom lyssnar jag oftare än läser en fysisk bok... och/men gillar jag boken så tipsar jag den gärna vidare:)
Nu har jag läst en bok som heter "Sommarhuset", en lättläst bok som bara fångar en utan att man egentligen kan säga varför. Det händer liksom inget jättespännande utan det är personerna man följer och det som händer i deras liv, för mig är det en "feelgoodbok" trots att det är ledsamma känslor inblandat, och jag vill absolut rekommendera den. Länken går vidare till Adlibris bokhandel så kan du läsa lite recensioner om den där.


Sitter jag och jobbar i min lilla skrubb så lyssnar jag på böcker istället och den senaste var "Himmelsdalen". Spännande bok om ett tvillingpar som byter plats ett tag på ett "sjukhem".....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar