lördag 22 oktober 2011

Höstrugg

Idag är det riktigt höstruggigt ute, sån tur jag har att jag får tillbringa dagen i "min lilla skrubb" och bara ägna mig åt akvarell idag:)!
Senare i eftermiddag är det innebandymatch som står på schemat. Tänk vad man kan sakna det där livet man hade när barnen va yngre och det var matcher i både fotboll och innebandy mest jämt, man stod i kiosker och man skjutsade förväntansfulla små spelare och några år senare skittrötta "coola" killar runtomkring överallt i Sörmland, så det känns kul att ena sonen fortfarande spelar och man kan avnjuta en och annan match.

Nej, här kan jag inte tillbringa mer tid just nu fast det är trevligt -så tillbaka till målandet!
På måndag lämnar jag ifrån mig mina målningar och sedan är det djupdykning i den här.....


Ha en underbar lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar