tisdag 26 mars 2013

Tjocka sommarfiltar

Näe, jag kan inte hålla mig riktigt härifrån;)
Kikar in en sväng så här mitt i natta!;)


I lördags blev det en akututryckning till loppis för att leta efter ett blått tyg som vi ska ha till lite småsaker på utställningen.
Inte ett blått tyg så långt ögat nådde, men två filtar lyckades jag hitta istället som jag inte kunde åka hem utan!
Det är sådana där tjockisar som blir sådär gosigt varma och sköna när man lägger ut dom på en varm klipphäll......å vad jag längtar efter värmen nu!:/
Vilken tur jag hade att jag hittade två likadan också! 40kr/st, fina rena och hela:)

Ännu mer tur hade jag att jag "hittade" de där blå tyget som jag skulle ha hemma hos min kära syster istället!;)



Tvärtomfärger på andra sidan.
Här ska den ena få agera underlag till mitt inramande av tavlor, filtar är bra till mycket;)


Ha en skön vecka och helg!
Glad Påsk......igen!:)

Vi syns väl på blåkulla!?


bild från google

8 kommentarer:

  1. Det är ju när man inte letar som man finner :)
    Ja, sommarvärme och mys på filten på en klippa låter inte fel.
    Ha en riktigt bra vecka. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åh sådana filtar är mkt nostalgi. Så fin färg!
    Ha en riktig god påsk du med..Utställning va?!
    LYCKA TILL LYCKA TILL!!!!
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  3. Men vilka härliga plädar. Helt ljuvliga

    Önskar dig en härlig helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Vilka gosiga filtar;) Pastelliga färger också....
    Ha de gott!!
    Påsk kramar från bia;)

    SvaraRadera
  5. Där har du alldeles rätt....tänk vad filtar är bra till mycket...hihi..
    Verkligen fina gosiga filtar du har!

    Hoppas du får en riktigt skön och avkopplande helg:)

    Glad Påsk min vän
    Påskkramar från Lollo♥

    SvaraRadera
  6. Sicka gosiga filtar du fick tag på..
    Önskar dig en riktigt fin påskhelg..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Fina filtar...önskar dig en glad påsk
    kram Rosa

    SvaraRadera
  8. Helt underbara filtar du hittade!
    Önskar dig GLAD PÅSK!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera