måndag 4 mars 2013

Ursäkta väntan

I onsdags ...typ... kom jag och dottern på att vi skulle ta en sväng till min bror med familj i Ångermanland, en liten bit in i landet från Sollefteå:)
I fredags morse kl 5.30 åkte vi (jag, Belinda och lille Frans) och i kväll kl 19.30 kom vi hem!
En kanonmysig men intensiv helg:)
Kameran har gått varm i hopp om att få till lite nya motiv i måleriet. Visar och berättar mer om det en annan dag!

Men nu ska jag avslöja vinnaren i min utlottning!
När jag kom hem tittade jag på farmen och sen har jag knypplat lotter.
Blir så himla glad att det var så många som ville vara med!:)
Håkan fick den äran att dra vinnaren!

Vinnaren är
Fia med bloggen 


Grattis!!

Maila mig din adress till
mariannehellberg@telia.com

I veckan tänker jag besöka er alla som deltagit, det har varit lite dåligt med tid nu;)

Nu mina kära vänner tänker jag duscha och bädda ner mig i soffan för ett avsnitt Game of thrones och sen ska det sovas i egna sängen:)

Kram!

13 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren! Det låter som ni haft en riktigt härlig helg.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt mysig helg, men välkommen hem.
    Grattis till vinnaren!
    Hoppas du får en härlig tisdag, kram Malin

    SvaraRadera
  3. Grattis till den lyckliga vinnaren!
    Så fint att ni haft en underbar helg med djur och mys och allt möjligt kan jag tro.
    Ha en bra vecka!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. YEY!!!! :)
    Nu skiner solen inne också :)
    Vad jag blir glad..tralalalalal <3
    TACK!!
    kramkram
    Fia :D

    SvaraRadera
  5. Du har alltså varit lite kring mina trakter, i och för sej är det ju en bit till Sollefteå (bor ju i Sundsvall, som du kanske vet) Jag är född i Ångermanland (Härnösand) :)Hoppas ni hade kul...men var bor du egentligen...vet inte om jag har uppfattat vart du bor?
    Ha en bra dag;)
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig helg ni verkar ha haft,Blir spännande att få se alla bilder du tagit som ska målas
    Fin bild du visar
    grattis till vinnaren av din utlottning
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnaren!! Ni har haft en härlig helg :) Ha det bra . Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning
    ha en fortsatt bra dag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  9. Stort Grattis till den lyckliga vinnaren!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Så mysigt och fin bild,men alltid skönt att komma hem igen..
    grattis till vinnaren..ha de gott..kramiz

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnaren!
    Vilken härlig bild! trevlig helg har ni haft!
    Önskar dig en skön kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinnaren!Vilken härlig bild...vi har ju oxå kor därför lite extra roligt!kramar

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig utflykt och strort tack för en ljuvlig utlottning och grattis till vinnaren,

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera