söndag 31 mars 2013

Snabb uppdatering

Oj, imorgon är det redan sista dagen på konstrundan och det känns lite snopet!:/
Så fort tiden har gått!
Vi har haft mycket mer besökare än vi drömde om och allt känns så himla bra och det har varit sååå kul!:)
Försäljningen har också gått över förväntan. Jag har sålt/reserverat 6st tavlor!!:D

Här ser ni några återbrukade ljusstakar av-Minna Rombo Zetterlund- massor med fina glasverk visar hon
plus en urläcker återbrukad ljuskrona, visar mer bilder efter påsk!
....i bakggrunden skymtar ett gäng av mina tavlor.



Ha ett underbart slut på påskhelgen och snart hörs vi på "riktigt"!

Kram!


8 kommentarer:

  1. Så roligt för dig och vilket vackert grönt glas. Du får berätta sen vilka som är bokade *ler*.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Vad roligt för dig, alltid kul att få positiv respons på det man gör!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Grattis och jag är så glad för din skull att det har gott så bra! Har rullat ner och kollat på dina tavlor, MYCKET FINA!
    Önskar dig en fin måndag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att det har gått så bra!

    SvaraRadera
  5. Vad kul att det har gått bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Det glädjer mig att läsa...jättekul att det gått så bra...grattis :)

    Hoppas du får en fin inledning på nya veckan, vännen.
    Kram Lollo♥

    SvaraRadera
  7. Va kul att få sälja sex tavlor ;)))Grattis!
    Ha en fin dag!
    Kramen från bia

    SvaraRadera
  8. va kul..o grattis säger jag att du sållde så bra!! Fina ljusstakar där framme...

    SvaraRadera