torsdag 3 november 2011

Ingen stickmaskin direkt..

Si så här långt har jag kommit på kattkudden sedan mitten på oktober, inte så dåligt när det gäller mig, jag stickar ju bara kvällstid!
Men något har hänt. I tonåren stickade jag en hel del och har så gjort under åren men ofta har jag börjat på stickningar som blivit liggandes och kännts skittråkiga och övermäktiga. Men nu på senare år har det blivit färdigt och det är inte annat än kul!
Vara utan något vid TVn är inte riktigt min grej så jag har stickat och virkat en hel del smått, typ småraggisar, väska, smådukar, disktrasor mm egentligen är ju disktrasor odyl det bästa just vid TVn för det sköter sig ju nästan självt;)
Lite för mycket trådar att hålla reda på i den här stickningen för min smak men himla kul ändå:)

Stickig torsdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar