onsdag 2 november 2011

Vill bli morgonpigg!!

Alltså jag fyller snart 45 år, ja jag vet att man inte ska tala om en kvinnas ålder, och jag är fortfarande lika trött om mornarna som jag var när jag va tonåring -jäsp!
Min mamma har alltid sagt att det kommer med åren, när kommer dom åren undrar jag?
Hon är uppe innan tuppen varje morgon, medans min pappa gillade sovmornar.
Betyder detta att det är lika bra att inse att jag kommer fortsätta va morgontrött eftersom jag vid den här ålderna inte sett några tecken på att bli pigg?
Ligger det i generna? I så fall har jag inte ärvt mamma i varken eller vad gäller förra inlägget för hon har ordning och reda också:( Pappa var faktiskt lite pedant han med, så vad gick fel där måntro?;)

Någon som har ultimatbra tips att ge mig eller är det bara att sova vidare;)

Har jag nämt att jag vill bli katt i mitt nästa liv, då borde jag väl få sova;)!
Ha en bra dag!




1 kommentar:

  1. Hihi, ja du, jag har nog däremot alltid varit morgonpigg. Så åldern kan det inte ha med att göra då jag är 26.
    Men däremot kryper jag mer än gärna i säng tidigt om kvällarna ;)
    Har alltid älskat att få starta dagen med en tur i skogen, men däremot har morogonrundorna mellan 5.30-6.30 med hunden inte alltid varit så roliga.
    Men igår klarade vi av den sista så nu kan vi härligt njuta av morgonen i vilket tempo vi vill =)
    Otroligt söta bilder på katten,
    ha en skön Onsdag, Fru M

    SvaraRadera