torsdag 12 juli 2012

Kryddkrukor

Småstädar lite innan semestern ska påbörjas och fastnade i badrummet med den ultimat fruktansvärt svåra frågan vart ska blommorna stå?!;)
Har ju en radda kryddkrukor i badrummet till tandborstar mm och tänkte att det kunde kännas lite småtrevligt med en blomkvast att vila ögonen på istället för eländet man annars möter i spegeln;)
Vad tycker ni.....

...här i hörnet

...eller i kruksamlingen

Visst ser det trevligare ut med blomman här...
Japp, så får det bli -ett tag i allafall!;)

Mitt fina "tvålfat" är en liten assiett från Indiska inköpt igår tillsammans med glaset. Fick ett sånt wrapp presentkort så 8kr kostade det:) men nu känner jag att det måste köpas fler för tänk så fina att ställa lite blockljus på:)


Nu mina kära vänner tänker jag ägna närmaste två veckorna åt att slappa, hinna med ett och annat loppisbesök, äta gott, dricka gott, umgås med släkt och vänner, åka mycket bil och förhoppningsvis båt för nu har Håkan äntligen semester!!:)

Ha det så gott ni bara kan och njut av sommaren!
Syns om en ca 14 dagar eller nåt!

Soliga sommarkramar!


6 kommentarer:

  1. Hoppas du får en härlig sommar med förhoppningsvis MASSOR av sol!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Så mycket det gör med en blombukett!
    Fatet passade bra till tvålen. Fin färg! Så bra det är med Wrapparna. Igår hämtade vi två kuddar på EM-möbler utan att betala något.

    Ha det så skönt på er ledighet och hoppas att ni kommer ut på sjön med er fina snipa!
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Blev fint med blommorna i hörnet ,Ha en riktigt skön semester

    SvaraRadera
  4. Vad en liten blomma kan göra skillnad.
    Jättefint.
    Och vilken mysig idé med kryddburkarna/krukorna.
    Ha nu en riktigt skön semester, ser fram emot att ha dig tillbaka sen ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Det är rätt att ta ledigt från bloggen också. Det gick så bra för mig tills häromdagen.. Nu är jag nog fast igen :-)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det var fint att ha blomman bland kruksamlingen! Hoppas du haft en underbar semester - min semester har precis tagit slut och jag har börjat jobba. Nu är hösten här känns det som...

    SvaraRadera