fredag 25 januari 2013

Lite loppat inför våren

Äntligen blev det ett loppisbesök idag!
Väldigt väldigt snabbt gick det men 4 saker fick jag med hem för 55 kr -snabbt och effetktivt jobbat!;)

Idag visar jag två vaser och det andra tar vi väl en annan dag så har jag fått ihop ett inlägg till i bloggtorkan;)



Har tänkt mig att leta reda på någon/några till i passande färg
så kan det få stå i hop på något vis med eller utan innehåll.
Hoppas nämligen på ytterligare ett loppisbesök i helgen, men det är inte säkert det hinns med.....

Ikväll är tanken att vi ska elda igång bastun.
Ser lite frusen ut så det tar nog sin lilla stund;)

Ha en härlig fredag!

Kram!



9 kommentarer:

  1. Vårliga fina loppisfynd, kul när man hittar nåt man riktigt tycker om utan att göra nåt med det.
    Bastu, så mysigt! Det är min dröm att ha en bastu ute vid vattnet.
    Ha en fin fredagkväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Kan väl erkänna att den mönstrade va lite udda (kan inte bestämma om den är fin eller fulfin, hihi), men den blir snygg ihop med den ljusblåa! Och den ljusblåa är riktigt fin!! En sån vill jag ha :D
    Och här kan vi snacka fynd! Hade lätt betalat den summan för bara en kruka ;)

    Önskar dig en härlig fredag!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Coola vaser...och i mina favoritnyanser, hihi...
    Önskar dej en trevlig helg!!
    Kram från bia

    SvaraRadera
  4. Coola, älskar ju turkost så den blev min favorit.
    Åh, bastu. Hade jag velat bada ikväll, så frusen. Ha en mysig kväll. Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Jag kippade också idag men börjar vara less på samma ställen! Längtar efter nya nu!

    SvaraRadera
  6. Vilka söta vaser och precis lagom färgstarka *ler*. Du får ha en fin helg.

    Kramen

    SvaraRadera
  7. Åh helt ljuvliga vaser. Precis sådana är jag på jakt efter och hoppas finna idag. Hade tänkt mig att ställa dem på en bricka med lite ljusstakar emellan. (hm inte riktigt tänkt färdigt än vet bara att jag vill ha)

    Önskar dig en helt ljuvlig helg
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra vaser du har köpt, de blir fina med sommarblommor i. Burr... så kallt det ser ut, men det blir nog skönt när ni får upp värmen.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Fina vaser du fyndat. Härligt med en egen bastu. Vi har börjat bygga en men har fått göra uppehåll nu när det är så mycket snö och kallt. Hoppas att få den färdig nu i vår.

    Ha en skön lördag och njut i bastuvärmen.

    Kram Karin

    SvaraRadera