onsdag 16 maj 2012

En härlig blandning konst ska hängas!

Kikar in en snabbis för att önska er en härlig mitt i veckan helg!:)
Ikväll ska ju våsalongsalstren lämnas in och jag har dessutom fått förfrågan om att vara med och hänga alla tavlor och andra alster ikväll, vilket är ett jättejobb med så många olika konstutövares verk, tur vi är några som ska hjälpas åt;)
Ni förstår ju vilken härlig blandning i både färger, storlekar, tekniker och material det blir med 20-25 olika utställare!
Lovar att det är en fröjd för ögat när allt hänger och står på plats!
Tycker det är en kul form på utställning just för att det är så mycket variation, finns ju förhoppningsvis något för alla då:)


Imorgon eftermiddag blir det en bloggvernissage på min Galleriblogg, där jag visar lite bilder från salongen och mina egna tavlor -dock utan tilltugg;)

Kristiflygarkramar på er!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt, tittar in på galleriet i morgon då.
    Nu finns du bland mina bloggar också :)

    SvaraRadera
  2. Åh så spännande, stort lycka till och härlig hel på dig med.
    KRam

    SvaraRadera