fredag 4 maj 2012

Färgglada pinnstolar!

I månadsskiftet maj-juni flyttar lilla familjen till sin nya lya och lämnar oss efter att ha campat ihop sedan november. Kommer att kännas tomt men skönt:)
Då blir vi bara två kvar, och så katterna förstås....
Blir till att börja om med det där svåra att koka mindre mat igen, och hur i hela friden ska man få ihop en hel maskin tvätt?;)

Se så fina stolar Belinda håller på att måla. Det är två gamla pinnstolar från våran vind.
Glada färger ska de va i köket och lugnt och harmoniskt i sovrummet säger hon. Vardagsrummet blir nog svart och vitt så länge sofforna och hyllorna får bestämma:)


Här om dagen beställde jag lite garn och stickor på nätet och idag fick jag grejerna, WOW vilket nystan!
Bild i morgon när kameran laddat klart;)

Ha de göttis!

3 kommentarer:

  1. Åh vilka läckra stolar:)!!
    Jag undrar jag vad det är du ska sticka? Önskar att jag kunde, det finns så mycket fint man kan göra.
    Ha det fint!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Väldigt söta stolar!!
    Ojoj..det blir omställning att bli färre. På gott och ont.
    Ha en skön kväll :)
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  3. Härliga glada stolar och åh vad roligt med nya garner;)

    Önskar en härlig fortsatt helg
    Kram

    SvaraRadera