tisdag 22 maj 2012

Nytt projekt....

Kolla vad vi varit och hämtat idag!
Har aldrig gillat dessa fenomen något vidare men nu kunde jag inte riktigt motstå;)
En av barnens kompisar har precis köpt sitt första hus och ville bli av med den.

Med lite ny fräsch svart färg på den här....

..och vit färg på den här....

..lite bättra på här...

...så kanske den här fula skapelsen kan bli rätt fin!:)

Får nog googla lite på väderkvarnar och se om man kan få lite roliga tips!
Någon som har någon kul idé? -säg då gärna till:)


3 kommentarer:

  1. Tyvärr har jag inga roliga idéer, men förhoppningsvis finns det läsare med bättre fantasi än vad jag har;)
    Kram♥ och god natt!!

    SvaraRadera
  2. Haha! förstår vad du menar med att inte riktigt gilla,
    men jag väntar gärna och ser vad du hittar på med den :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Nej tyvärr, det är dåligt med idéer till väderkvarnar...
    Vilka snygga trädgårdskläder du har fixat till! Nu vill jag också. Har tagit några semesterdagar för att inte missa det fina vädret och för att jobba i trädgården.

    Ha det bra!
    Agneta

    SvaraRadera