torsdag 13 juni 2013

Minstingen

...i trollskaran börjar också bli stor!
Tiden går så fort!
I går var jag ute på en liten promenad med honom.
Vi gick en sväng i Vagnhärad och spatserade bron över Trosa-ån som rinner igenom här:)

Han sov nästan hela vägen....

men när han vaknar fyrar han av ett sånt här leende!
-ja men smälter man eller smälter man!♥

Promenaden hade ett mål och det var att leverera fler rostiga hjärtan i brevlådan till min vän som fick två st hängandes på "jutepaketet" i helgen, ska bli kul att se vad hon ska ha dom till:)


Ha en skön dag!

8 kommentarer:

  1. Såna rostiga hjärtan skulle jag kunna komma på massor att göra med..
    Vilket helt underbart leende där i vagnen..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten gladskit:)
    Här hänger också regnet i luften och det har varit grått sedan lunchtid. Iofs behöver vi regn, men det skulle kunna vara sol på dagarna och regna på nätterna;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Så söt och glad! Här regnar det men i och för sig behövs det. Ha en fin kväll.

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart leende och det är äkta helt igenom! Och dessa gosiga små babytår, mmmm!
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. åååå en sådan lite goding;) Härligt...

    Önskar dig en fin kväll
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  6. Oh men raring, vet hur man charmar minsann:)
    Vackra hjärtan!

    Ha det fint, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  7. vilken sötnöt...och jädrar vad jag gillar dina rostiga hjärtan...

    SvaraRadera
  8. Men så snyggt bord, galet.
    Har ju inte hunnit in på ett tag så hade ju lite att kolla in.
    Ja, vi paddlade ju vagnhärad till trosa har jag för mig.
    Så kan stämma att vi varit just där och plaskat =)
    Underbar miljö, och sicken goding. Finns det något som värmer mer än ett sådant smilie.
    Ha nu en härlig Fredag.
    Kram Malin

    SvaraRadera