torsdag 23 februari 2012

Glad energi

Otroligt vad solen ger energi! Man blir verkligen mycket piggare och full i liv:)
Även om solen får brottas med ett och annat litet moln och blåst så gör det ingenting, det är ju plusgrader och det droppar överallt!
Det tråkiga är ju halkan som blir, men droppar det på så här så är det snart barmark:)

Bastun i delvis trädtoppsgömd sol
....dripp dropp dripp dropp....bara ljudet gör en ju glad!

Betonghjärta

Idag sitter jag bara inne och njuter av solen för det blåser och är inte lika skönt som det ser ut, dessutom är jag helt inne i min andra tavla och vill inte släppa penseln....än, men kanske om en stund när det säkerligen inte går som jag vill ;)

Glada kramar!

5 kommentarer:

  1. Visst är det ett ljuvligt ljud... dripp droppp!!! Här skiner solen för fulla muggar,annat var det igår..Rena isgatan överallt..men nu är det härligt snösörjit..känns som VÅÅÅR..fast vi har ju hela Mars kvar..(sa Pessimisten i mej)men det är bara att njuta av såna stunder..hoppas du får till det som du villl med penseln..
    Dripp dropp Kram

    SvaraRadera
  2. Idag har det snöat gigantiska lapphandskar hos oss, så vårkänslan från igår var helt borta!
    Hoppas du får en fin fredagkväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Åhh droppar det hos er...Inte här men jag är glad för din skull att droppet är där! :)

    Betonghjärtat är så fint! Det vill jag också ha. Både tavlan och hjärtat :))

    Fin helg önskas dig!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  4. Dripp dropp dripp dropp älskade droppar. Har inget emot snön men jag gillar när den försvinner med solens hjälp;) Ser fram emot att se de färdiga verket så småningom.

    Önskar dig en härlig helg

    SvaraRadera
  5. Här har all snö försvunnit och man får lite "tussilagokänsla" som jag brukar säga
    Vad härligt att ha fått igång pensenln ,här är det dåligt på den fronten
    tavlan med fåret ser jättefin ut
    Ha en skön helg

    SvaraRadera