tisdag 7 februari 2012

Lille bus

Idag kommer Elliot och hälsar på, så datorn släcker jag nog ner, förutom när vi ska titta på bilder på allt han älskar, som apelsiner, bilar, bollar, mormor och morfar -som han inte får träffa lika ofta för dom bor i Umeå men kommer ner hit så ofta dom kan:)
Det blir en och annan dag emellanåt som Elliot kommer hit för hans pappa jobbar och mamma pluggar och måste vissa dagar åka in till Stockholm, och det är dom dagarna som jag får njuta så där en hel dag av honom :)


Pyssellampan som jag ev tänkte knyppla ihop om jag hade grejer, har jag faktiskt hittat lite material till så vi får se om det lyckas bli en lampa eller......

Ha de så gott så länge!

4 kommentarer:

  1. Det känns bra att kunna vara barnvakt till barnbarnen, dels hjälper man föräldrarna men sen får man ju så mycket mys med de små också:)
    Spännande att se hur det blir med lampan!
    Ha en fin dag med Elliot:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅHHHHH!!! Härligt att få låna barnbarnen lite då och då..ha det riktigt mysigt idag nu...vad fint det ser ut att bli i v-rummet,alltid skönt när man får det klart..väntar på att få se vad du hittar på med lampan..spännande!
    En bra dag önskar jag dej..
    Kram på dej
    Anita
    Tack för kommentaren hos mej..beslutsångest kan man ha ibland..men som tur är kan man byta färg med ganska enkla medel om man har en rätt neutral grund..

    SvaraRadera
  3. Hittade din blogg via Marie och bara måste se för du håller en exakt kopia av min katt i famnen :) I alla fall det jag kunde se av honom/henne:)
    Nu ska jag läsa lite mer av din blogg!
    Kram:)

    SvaraRadera
  4. Åh så härligt det låter med lite barnmys;) Härligt att de har dig som hjälper till ibland.

    Hoppas dagen varit ljuvlig

    SvaraRadera