lördag 3 mars 2012

Dataförbud vid vackert väder!

Inte klokt att man tänker tanken att sätta sig vid datorn ens en endaste sekund  när vädret är sååå underbart ute! Nä, dataförbud borde råda dagar som dessa!
Men här sitter jag! Faktum är att jag smygäter lite chokladkaka efter lunch;) För efter lunch bör man ju vila sig en liten stund, eller hur? -och då brukar det ju bli vid datorn....med en kaka...
I övrigt så knölas det på i datarummet samtidigt som man får passa på att försöka sticka ut näsan i vårluften en stund då och då:)

I kväll måste man ju bänka sig framför TVn också för att se andra chansen, kvällen till ära så står ju Nyköping på kartan! I veckan var vi in till teliabutiken där vi skulle hämta våran dator som varit på lagning, vilken röra det var där kan man säga!  Av någon anledning så hade just teliabutiken något jippo, med sångtävlingar och kändisbesök!! Fy fulingen, så fort har vi väl aldrig avklarat ett ärende på stan!
Det räcker gott att se eländet på tv;)
Spännande elände i och för sig, måste ju se vilka som kniper de sista platserna!


Egentligen skulle jag väl bara sitta med näsan tryckt mot en pannå med penseln i högsta hugg, min fårtavla (den färdiga) som ni kunde se i det här inlägget här om dagen, den blev varken till mig själv eller till vårsalongen, för den blev liksom reserverad idag!:)  

Ha en fortsatt härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar