söndag 18 mars 2012

...och så tar tråden slut!

Idag sitter jag i min lilla syhörna och syr fler kuddar till soffan och så tar tråden SLUT!!:(
Tänkte dessutom ta några bilder för att visa resultatet av dom två jag hann göra, så är naturligtvis batteriet till kameran också SLUT! :/
Men en bild blev det, och det är på några av mina favoritblommor så här års -Ranunkler, som jag har hänger på väggen. Ytterligare en fyndad sjöplanka från skärgården i somras, jag har ju en i taket, en i hallen och en tredje som eventuellt får bli hylla ovanför TVn när den kommit sig upp på väggen.


Kram på er!
-och jag återkommer med bilder på kuddar och lite vardagsrum när kameran laddat klart:)

2 kommentarer:

  1. Jättefint med brädan!! Det blir en sån häftig kontrast mellan ruffigt trä och skira blommor:)
    Spännande att få se kuddarna!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bräda. Men hur har du fått fast vaserna?
    Hoppas du får en underbar start på veckan, kram

    SvaraRadera