söndag 1 april 2012

Trappall, stol eller vad heter det....

Blev en liten sväng till en av mina favvoloppisar igår också:)
Hittade den här perfekta pallen till mig som är rätt så kort i rocken!
Lite färg så blir den nog som ny.
Fyndade den här fina korgen och tyget också. Tyget ska jag ha till en liten test som jag , om det blir bra, återkommer om;)





Nu ska jag återgå till mitt sovrumsstädande som inte blev klart igår:(
Men den smällen tar så gärna, när man fick sig ett loppisbesök istället:)

Ha en fin 1:a april och pass upp på skämtsamma filurer;)

Kram

4 kommentarer:

  1. Jag fyndade ju också en sån pall för ett tag sedan, gav en femtiolapp för den. Har målat den vit (förvånad?) och jag satte fast ett tyg på sitsen och trappstegen. Det blev himla bra:)
    Ska bli spännande att se hur resultatet blir av din pall, hur mycket fick du betala förresten?
    Ha en fin söndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Vilken fin trapp pall, en sån skulle jag vilja ha i köket
    Den kommer säkert att bli jättefin när du fått fixa till den
    ha en skön kväll

    SvaraRadera
  3. ÅÅååååååååååååå för pall-trappen. Så otroligt vacker. De är inte lätta att komma över och på auktioner så brukar de gå ganska dyrt. Men åh så vacker, vilket fynd;)

    Här är det idag ett vitt landskap och det känns sådär;( Men det är ju trots allt april och det är ju vanligt;)

    Önskar dig en härlig start på veckan

    SvaraRadera
  4. Jag håller med loppisar är roligare än att städa :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera