lördag 21 april 2012

Tomt och öde...

....i lilla knoppen:(
Får väl erkänna att den där blåslampan, som jag i och för sig behöver ha för att få något gjort, är väldigt varm!
Den 1/5 ska jag meddela storlek, namn, och antal på det jag ska ha med på årets vårsalong.....
så här långt har jag kommit:/


Väntar och väntar på att de ska målas något...

...gärna med lite rolig färg!
Beror torligtvis på längtan efter vår och sommar!

Jaja, kommer inget motiv farandes till mig så får jag välan avstå -styrka mig från listan,
och återkomma nästa år, värre än så är det ju inte!;)
Kan ju alltid låna fårtavlorna  och visa dom också!

Ha en fortsatt skön lördag!

1 kommentar:

  1. Antingen har man för mycket i huvudet som ska ut i fingrarna eller så har man inget..konstnärens dilemma..jag har min Garbo som står under skynke och väntar på att bli färdig. Jag glor på henne varje gång jag passerar och tänker, jaha när ska vi bli klara med dig då?
    Var ska du ställa?
    Hoppas du får en skön söndag/kram Fia

    SvaraRadera