tisdag 28 augusti 2012

Kliar i fingrarna!

Känns lite tråkigt att säsongen är slut nu när grunden till platsen är klar!


Kunde inte låta bli att drömma mig bort lite igår;)
Hittade en söt liten pall som jag nog kommer kunna använda såhär...



Skrotfynd från skogen som passar fint som verktygslåda;)

lilla stolen kanske får stå här...

Idag kan jag inte ens ligga i hängmattan och drömma för annat står på schemat.
Lite jobb och lite barnvaktande:)

Jag håller på att installera mig i friggen också för den ska i någon månad eller två få agera ateljé.


Efter det ska det ev få bli dotterns och min lilla skrubb till våra alster eller kanske sörmlands minsta loppis, återstår att se!;)

Ha en underbar dag och njut av den höga klara härliga höstluften!

Kram!

4 kommentarer:

  1. mmm..jag tänker likadant. Jag väntar på att få en rum i garaget inredd till mitt "Andrum". Där kan jag göra vad jag vill och bland annat ska jag hänga min konst där.
    Gott komma kan :)
    Hur stor är friggeboden?
    Ha en skön dag <3
    kramelikram
    fia

    SvaraRadera
  2. Så fint det kommer bli, förstår att det kliar i fingrarna, kommer verkligen bli kanon.
    Och sicken mysig atelje du har.
    Hoppas du haft en riktigt härlig Tisdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Åh så fint det kommer bli, förstår de kliande fingrarna, och vilka härliga lösningar du har till allt;)

    Åh den där ateljen kommer bli supermysig och om det någongång blir en loppis så kommer jag gärna på besök;)

    Önskar dig en härlig kväll och en god natt
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. blir jättefint...kommer också gärna sen om det blir en loppis
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera