tisdag 21 augusti 2012

Murrigt sovrum

Igår var jag ju som sagt till Ikea med min syster och Belinda (min dotter).
Fnulade runt och kikade lite och bara fastnade för det här sovrummet!
Murrigt och ombonat, visst ser det inbjudande ut att få kasta sig på sängen, som Belinda förövrigt gjorde;) och tända lite myslampor och ljus nu i höstmörkret som kryper på.....vill ha!
Det värsta är väl att till våren vill jag ha tillbaks mitt ljusa sovrum;)


Drömma är i allafall både gratis och härligt!


Ha de gött!

2 kommentarer:

  1. Så mysigt, tyvärr är jag lite feg ibland. Är rädd att man tröttnar fort, och så kul är det ju inte att göra om..... speciellt inte när man har massa framtida projekt ;)
    Hade de fått in mycket nytt? Nya katalogen kommer väl i veckan?!?!
    Hoppas du får en skön Tisdags eftermiddag, Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Marianne,

    Tack för att du vill vara med i mitt lilla lotteri:))

    Jag håller med om att det är mysigt med lite "murrigt" nu när det snart är höst....IKEA har ständigt nya idéer...och det är alltid så kul att åka dit!! Här i Örebro kommer de att bygga ett stort nytt varuhus...

    Jag sydde gardinen till sonens rum innan semestern...och knöt upp dem med hampasnöre precis som du. Det blev så fint!!

    Kram Maria

    SvaraRadera