torsdag 23 augusti 2012

Pysselsugen





Här om dagen kom den nya 101 idéer i brevlådan och höstpysseltarmen gav sig genast till känna!
Det ska mysas till både inne och ute. Krans till dörren, höstarr på bron, ljuslyktor, ljuslyktor, ljuslyktor och så en och annan ljuslykta;).... överallt vill man ha!!!
Nu är det en viss skillnad på att vilja ha och att ha, jag har inte ljuslyktor i hela trädgården och hela hemmet, skulle faktiskt inte orka kila runt och tända så många varje gång!
Men visst, mycket ljus blir det, men det går ju att flytta med sig sina ljuskällor dit man är också, som min fina korg med alla glas i, många samlat på ett ställe ger så mycket mys!


Nu ska ni inte tro att jag redan längtar tokmycket efter hösten, bara lite;) utan jag är så nöjd med de mysiga mörka kvällarna, så gula höstlöv, regn och storm kan hålla sig borta ett tag till!

Hoppas ni får en härlig torsdag!

9 kommentarer:

  1. När jag var och handlade för en stund sedan stod jag och tittade på just den tidningen, men jag köpte den aldrig.
    Härligt med tända ljus igen, det är så mysigt när det börjar mörkna tidigare på kvällarna:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Så inspirerande. Ja, det är något alldeles särskilt med hösten.
    Älskar den så länge det inte regnar för mycket, för hur eller hur så måste ju Dix alltid ut.
    Hoppas du får en mysig eftermiddag och kväll, Kramar

    SvaraRadera
  3. Men så vackert men en korg och en massa olika ljuskällor där i. Verkligen vackert. Nu vet jag vad jag ska leta efter på loppis;) En korg inte ljuskällor för här finns faktiskt en hel del;)

    Önskar dig en härlig kväll
    KRam
    Annie

    SvaraRadera
  4. Oh har den kommit ut nu ...brukar ju köpa den.Gillar din ljuskorg,så praktiskt..jag har väldigt många ljuslyktor att tända måste jag nog erkänna
    Tack för att du vill var med im in utlottning.
    Lägger dig på min blogglista också.

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Din korg är så himla fin! Jag sökte faktiskt en sist jag var på loppis.. Gillar verkligen din idé där!

    SvaraRadera
  6. Den tidningen ska jag kila iväg o köpa,Alltid roligt med lite nya ideer
    Visst är det mysigt med ljus nu när det skymmer på kvällarna
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  7. Kul med pysseltips men hösten får hålla sig borta ett tag till tycker jag.
    Så fint med din ljuskorg!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  8. Mys med ljus! Allt finns en ljus sida att se det på :)
    Ja jag skissade en stund innan. Roligt att skissa. Jag gillar att rita katter faktiskt. De är väldigt speciella i sitt uttryck.
    kramelikram
    Fia

    SvaraRadera
  9. Många idéer i den tidningen:)

    Ha en skön helg Ewa!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera