torsdag 26 januari 2012

En tur tillbaka...

....till sommaren!
Idag när snön bara vräkte ner fick jag en sån fruktansvärd -längtar efter sommaren- attack!
Jag brukar ju normalt älska snö och vinter, men något är galet!
Visst är jag glad och tacksam för den snö som kommit för det ljusar upp en hel del, men vårcellerna hade ju redan börjat jobba inne i mig:(
Tur man har bilder att titta på så man kan drömma sig tillbaka till sommaren som var!
Därför upprepar jag ett gammalt inlägg som har rätt mysiga bilder att titta på en dag som denna.....

Klicka på bilden som kommer du till lite av mina sommarminnen som kanske rent vädermässigt inte var på topp då det blåste helt galet just den där första båtturen för året, men sitta i lä och grilla på en klippa och kolla in solnedgången.....måste upplevas!:)
Årets sista dopp däremot var en riktigt varm och go dag, och det blev tyvärr det sista doppet för det året:(


Sugen på att kika på hur midsommar brukar firas för oss så kan ni kika in på min tredje blogg, Slinderbacken, som jag "sköter om", men som är för båda familjerna på Slinderbacken där vi bor, den innehåller mer av de stora projekten som sker och om vi gör något kul tillsammans:)

Sommardrömskramar till er i allt snöande! :)

3 kommentarer:

  1. Idag känns vår och sommar LÅNGT borta, jisses vad det har snöat idag!
    Men efter att ha tittat in på "Slinderbacken" så lever hoppet om att snart är vi där igen:)
    Kram♥
    PS: var ligger det stället?

    SvaraRadera
  2. Härligt med sommar bilder
    och nu är januari strax slut ,oj vad det går fort
    snart ärr våren här
    ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera
  3. Ja, sommaren är underbar. Fast jag gillar snöns också. Var sak har sin tid :)
    Varje gång jag kommer in hit så skrattar jag åt katten i din header. Underbar! :)

    Jag önskar dig en fin söndag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera