tisdag 10 januari 2012

Hattlampor

Ännu en enkel och kul lampidé från Calinas
Jag visade ju ett annat tips därifrån i höstas som du kan kika på här

Klicka på bilden så får du alla instruktioner från Calinas 

Tänk vad man kan göra av och med det mesta, bara den lilla hjärnan som kan säga stopp!
Emaljerade pottor och rostiga zinkhinkar som lampor har jag hört talas om men tyvärr aldrig sett.
Själv har jag en fundering på två zinktrattar som ligger på lur och väntar på en liten makeover, får se om jag får till det snart, dom är tänkta över köks-ön i hop med ett gammalt fönster.......
....nu vart jag lite sugen på att börja:)

Ska dricka kaffe först bara!
Ha en underbar kväll!

2 kommentarer:

  1. Zinkhinkar som lampor har jag sett i några bloggar, hur snyggt som helst!
    Det är ju som du skriver, det är bara fantasin som sätter gränser:)
    Ha en fin kväll!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Men det där var väl ett annorlunda sätt att använda hatten på..Häftigt
    Fantasi sätter inga gränser,det gäller bara att ha den..
    Kram på dej

    SvaraRadera