tisdag 17 januari 2012

Haklapp

Idag har jag haft en liten rensning i mitt arbetsrum/ateljé/skrubb det behövdes kan jag lova!
Nu är det ju inte helt enkelt att skiljas i från vissa "braha" saker, det kan ju komma till användning ;)
Se här bara -hittade lite rester av en vaxduk som jag jag gjorde rund i somras, och av resterna bidde de en haklapp till Elliot (som han bara får ha här hos farmor för någe vidare vacker blev den inte;)
Testa den ska vi göra i morgon för då kommer lilla charmtrollet på besök redan kl.7 och ska va här hela dagen:) Nog bäst att träffa kudden skapligt ikväll så man är uppe innan det knackar på dörren!



Dröm söta drömmar!

Missa inte att kika in på utlottningarna jag deltar i, ta chansen att vinna du också! :)

2 kommentarer:

  1. Jag har också städat lite i MITT rum, jisses vilka saker man sparar. Men du och jag vet ju att de KAN vara bra att ha;)
    Hoppas du får en härlig dag med ditt gullhjärta i morgon!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Så mysig, tycker visst den blev fin....och dessutom är den ju gjord med kärlek.
    Kram Malin

    SvaraRadera