måndag 9 januari 2012

Titta vad jag har fått!



Fick mig en glad överraskning när jag kikade av mejlen och såg att jag fått en kommentar, och får i den se att jag fått mig ett Award!
Tack snällaste Anita med bloggen smått&gott!

Liebster betyder käraste och ges till Bloggar med mindre än 200st följare.
När man får en sån här Award gör man så här:
Högerklicka på Awarden och spara den för att kunna använda den i ditt inlägg
Tacka den man fått den av samt länka till den bloggen.
Skriv ner 5 andra bloggar som du vill ge Awarden till och kommentera hos dom.
Det är inget tvång att lämna vidare,det gör man precis som man vill :)

Här är mina fem bloggar jag har valt:


1 kommentar:

  1. Stort grattis till din award den är du så värd.

    Tackar och bocka det allra ödmjukaste för att du valt att dela den till oss. Vi blev jätteglada....

    Önskar dig en härlig dag

    SvaraRadera