torsdag 12 januari 2012

Inspiration

Här kommer länkar till, som jag tycker, mycket inspirerande bloggar. Jag gillar verkligen bilderna. Material, färger, naturen, glaset, rosten osv.....titta på bilderna och sug in helheten, det är den jag gillar, jag drömmer i väg om hur mitt hem skulle kunna se ut.....någon gång...:)
Accentfärgerna är kanon, jag gillar den jeansblågrå och turkos lite extra men jag gillar också rätt röd färg, och grön och cerise och den och den....tur det är lätt att byta ut just dom detaljerna när man vill :)
Länkarna går till Bl.S och HouseDoctor två av alla bloggar som ger mig inspiration till alla drömmar -titta och njut! (Drömma kan man -det är ju gratis;) Man kan ju alltid lösa det mesta på sitt eget vis med mycket annat fint man fyndar på loppis mm, men kanske (å nu blir jag lite djup igen;), åtminstone någonstans någon gång få blanda in lite av alla drömmar och få sin egen helhet :)
Du kan också kika på HouseDoctor katalogen här


Bilden är från Bl.S/ HouseDoctor

Ja jag vet, vart lite djup nu igen, men det här är jag, jag gillar det:)

Djupa kramar!



3 kommentarer:

  1. Jag gillar också att drömma mig bort bland fina inredningsbloggar, man kan faktiskt få fina tips!
    Hoppas du får en härlig fredag/kram♥

    SvaraRadera
  2. Att drömma är ju som tur är Gratis,och det är väl bra att ha nåt att drömma om...tänk va tråkigt att få allt man vill ha..dessutom får man använda sin fantasi och skapa själv efter bästa förmåga..
    Svar:Bra tips du gav mej..i sommar ska jag knuffa in alla (som glor på min lilla bikini)i Vassen..*ler*
    Ha en mysig Fredagskväll
    Kram på dej

    SvaraRadera
  3. Det är helt okey att vara djup i bland! kramiz <3

    SvaraRadera