måndag 30 januari 2012

Gammalt fönster

Äntligen har jag fått upp mitt gamla fönster som legat och väntat sååå länge på att få bli rengjort och upphängt! Nu är det ett till med tre rutor som ligger och väntar och det har jag tänkt mig ovanför köksön. Vet inte om det blir bra men man måste ju testa!
Vart ganska nöjd med dagens arbete i allafall:)
Dagens meny ser ni på griffeltavlan plus en parmesankräm och rökt skinka till, det va så gott så vi tog oss ett glas rött också:)
Nu ska jag kasta mig i soffan och ta mig en kopp te, och troligtvis stickar jag väl ytterligare ett iphone fodral......det har liksom blivit nya tv-pysslet;) Bilder på det kanske kommer en annan dag!





Ha de så gott i kväll!
Kram

6 kommentarer:

  1. Det är ju bara SÅ läckert med gamla fönster, man kan använda dem till så mycket! Jag har ett gäng här hemma också som verkligen pryder sin plats:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag gillar ALLT man kan göra av gamla fönster! Bara fantasin sätter gränser! Ditt blev så personligt där på väggen!
    Kram Eija

    SvaraRadera
  3. Åh, jag älskar gamla fönster! De är så fina. Det blev jättefint det du gjorde med det.

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga fönster. Så snyggt ska bli kul att se vad du gör med de andra;)

    Önskar dig en ljuvlig kväll och tackar för in kommentar inne hos oss. Nu följer vi även din blogg för inte kan vi fortsätta att missa massa bra inlägg;)

    SvaraRadera
  5. Det där blev verkligen fint!!
    Tycker du ska svänga förbi min blogg också!:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Grymt, grymt snyggt.
    Älskar gamla fönster och älskar att du gjort lite olika "delar" i fönsterrutorna.
    Ha en riktigt skön Onsdagkväll, kram Malin

    SvaraRadera