söndag 29 januari 2012

Min hall

Igår åkte jag, dottern och hennes lille Frans på loppisjakt! Jag letar efter några gångjärn som jag tänkt använda till något som fastnat i huvudet, men inte fanns det inte:(
Däremot hittade jag en ryggsäck som kommer att sitta finfint i hallen som äntligen håller på att genomgå sin lilla förvandling:)
Det är absolut inga stora förändringar med målande och tapetserande osv, utan en vägg som skall få sig en annan  beklädnad bara!
Hittade också en fin "krok" som jag inte kunde motstå!
Nu är det bara en liten detalj kvar, och det är att få gubben bort från skidorna i soffan och istället hjälpa mig med MIN hall;)



Återkommer senare om jag lyckats få honom från tv:n;)

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Åh, en sån ryggsäck minns jag att min pappa hade, i den packades fika när vi skulle ut och åka skidor:)
    Min äldsta dotter och hennes familj är i Östersund i helgen för att se skidor "live"!
    Kul att få se när allt är klart:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Vilken söööt kisse du har överst på bild, nyfiken va? :)


    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Spännande att få se din nya hall!! vi kommer tll helgen och jag hoppas vi hinner träffas något. Jag är ju så sugen på lille Frans också :)

    SvaraRadera